Engels, Frans, Swahili, Italiaans en Spaans.... - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Malu Loo - WaarBenJij.nu Engels, Frans, Swahili, Italiaans en Spaans.... - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Malu Loo - WaarBenJij.nu

Engels, Frans, Swahili, Italiaans en Spaans....

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

25 Oktober 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

Ja ja, we spreken tegenwoordig allerlei talen door elkaar om enigzins verstaanbaar te maken..hahaha, maar tot nu toe lukt het ons elke keer nog te krijgen wat we willen. Zo nu en dan levert het een vreemd gezicht op, dan denken we nog even na en zeggen het op een andere manier, maar alles komt goed zo!

Nou gisterenmorgen om 5.45 de wekker...we werden iets over 7 opgehaald. Om naar de markt in Chichigastenango(ja jullie lezen het goed, deze plaats bestaat echt!) te gaan..jeee wat een mensen, kleuren, geuren noem maar op. En we voelen ons echt groot, konden zo over de mensen heen kijken en soms loop je ze bijna omver..
We konden het natuurlijk niet laten om wat leuke souvenirtjes te kopen en mooi af te dingen, wat ons goed af ging. Terug in de bus, was weer ong. 2 uurtjes rijden naar Antiqua. En hier kwamen we best moe aan, haha, eerst even op bed gelegen, daarna de stad in gegaan om te eten. En weer op tijd naar bed...want ja...jullie kunnen wel denken dat wij vakantie hebben, maar die wekker gaat eerder dan bij jullie...vanmorgen was het 5.00 uur...om de zwaarste trip van de hele vakantie te ondernemen...een vulkaan beklimmen wel te verstaan...onderweg aantal keer gedacht waar zijn we aan begonnen...zweten, hijgen, hartkloppingen en voor Malu de laatste paar meters ter paard, want ze begon een beetje dronken te lopen waarschijnlijk door de hoogte...maar het was zeker de moeite waard....wat een geweldig uitzicht, gewoon het idee dat we op een actieve vulkaan liepen...op de versteende lava, waar soms de rook nog uitkwam..en ook heeel heet was, je moest niet zomaar stenen oppakken. We hebben zelfs nog in een stuk vulkaan gestaan, nou echt een sauna effect, maar super mooi allemaal!!!
Zo hebben we meteen beweging gehad voor de hele vakantoe,haha!
NA een tripje weer terug naar beneden, was het een uurtje terug rijden naar Antiqua. Hier eerst naar het hostel om even andere kleding aan te doen. Waarnaar we op zoek zijn gegaan naar een supermarkt om wat eten en drinken in te slaan voor morgen. Dan reizen we door naar Rio Dulce, waar we 2 dagen verblijven.

Nou jullie zijn weer een beetje op de hoogte van ons, zitten nu ergens in de stad op internet, net heerlijk nachos gegeten. Moeten nu zo terug, want we gaan een salsaworkshop doen....zijn benieuwd!

Bye, Au Revoir,Kwaheri, Ciao en Adios Amigos!!!

Beso voor Benny;)

• 26 Oktober 2010 - 06:12

Papa Malu:

Mooi te horen dat het goed met jullie gaat en jullie je vermaken. Ik hoop dat jullie niet te veel spierpijn hebben.
    Geniet er maar van. Hier in Nederland weinig nieuws alles gaat gewoon zijn gangetje.

Veels liefs van je vader

• 26 Oktober 2010 - 08:18

Charlot:

Supertof allemaal! Dat klinkt echt vet, wat een avonturen! Zo te lezen genieten jullie! kus Lot

• 26 Oktober 2010 - 08:25

Marjon:

Hoi meiden, leuk om jullie avonturen weer te lezen. wel anders dan Afrika denk ik.Ik ben benieuwd,blijf jullie volgen,groet Marjon.

• 26 Oktober 2010 - 08:53

Anne:

Hee Malu!
    Leuk om je verhalen te lezen. jij bent weer op avontuur ;)
    Veel plezier nog!

• 26 Oktober 2010 - 10:00

Ria:

Hallo M&M, wat zal dat mooi zijn geweest daar boven op die vulkaan. ik hoop dat jullie enkele foto's hebben gemaakt daarvan. Hier gaat alles goed. Geniet van jullie vakantie. We wachten alweer op een nieuw bericht/avontuur van jullie kant. Liefs en Groetjes Mam Marieke.

• 26 Oktober 2010 - 10:12

Frank En Marieke:

He!
    Leuk om te lezen dat jullie het mooi hebben.
    Hier geen nieuws. Lijkt me gaaf om een vulkaan te beklimmen, ben erg benieuwd naar de foto's!

Liefs marieke
    En frank natuurlijk ;)

• 26 Oktober 2010 - 11:05

Marianne:

Hoi M&M

Wij blijven wel goed op de hoogte met jullie verhalen.Zo door blijven gaan.
    Kunnen jullie nog wel lopen????Klimmen en dansen.
    Heel veel plezier geniet ervan.

Dikke Kus Mams

• 26 Oktober 2010 - 16:56

TC Bouman:

Hoi,jullie kennen mij niet,maar ik vind het super dat jullie zo ondernemend zijn!
    Veel plezier in dit avontuur.
    vr gr teuna

• 26 Oktober 2010 - 18:26

Jannie:

Jeetje Malu, je bent wel een avonturierster hoor. Maar ook ik heb de markt van Chichegastenango bezocht waar jij was en ook de vulkaan, wat een onderneming en wat een hitte, ik vond het wel eng hoor... maar toch achteraf: wat was dat geweldig, dat was 3 jaar geleden, ik vond het schitterend daar. Toch ben ik verliefd op Kenia en de mensen daar, in november ga ik weer. Geniet van deze reis en de mensen die je daar ontmoet. Ik volg je met plezier, lieve groet Jannie

• 26 Oktober 2010 - 20:34

Beits:

Wauwiedepauwie wat een wereldse reis!

En ik zit hier te blokken voor mn tentamens..jaloers!!

Ga zsm.alles even lezen,
    liefs!

• 27 Oktober 2010 - 13:02

Rick:

Hey Dames,

Klinkt best spannend, nu weet ik waarom je naar zo'n warm land wilt ;). Beetje bruin bakken voor de winter.
    Pas maar op, bij terugkomst zal het hier wel vriezen ;).

Lees de verhaaltjes,

Gr. Rick.