raining...... - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Malu Loo - WaarBenJij.nu raining...... - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Malu Loo - WaarBenJij.nu

raining......

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

31 Oktober 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal! We zitten op een vreemde pc,dus alvast sorry voor het rare typen..Vrijdag zijn wij naar Tikal geweest. Een super groot rainforestt mte de grote maya ruines. Vertrek 4.30 waaah ja dat was erg vroeg..het begon onderweg al goed..regen..bij aankomst was het droog..we moesten 5km ddoor de forest lopen met ondeerweg verschillende stops om de ruines te beklimmen..erg mooi en soms erg hoog..en ja ook in de stromende regen gelopen, thnx voor de ponchos, we waren nog een klein beeje droog gebleven. ook hebben een grote tarantula(vogelspin) gezien, en op de han d gehouden:) De aatste gaf echt zo´n mooi uitzicht, je keek over de forest heen waaruit je de andere ruines kon zien. zie onze foto´s na de vakanntie!! Hieeer hebben we een nederlandse jongen die iiiin nieuw zeeland woont, ontmoet en een paar dagen mee samen gereist. Op dee weg terug van Tikal hebben we ons plan gewijzigd. We hadden al een bus ticket naar Antiqua terug, maar eigenlijk wildennwe nar Semuc CCCchampey, wat iedreen ons aanraaddddde. Terug in het otel gelogen dat onze vucht gecancelled was en dat we niet meer naar Antiqa ilden, hoop gezeur, maar uieindelijk wel ons geld terug gekegen. En hebben we een andere ticket geboekt. gistteren zzijn we richting Lanquin gegaan met een shttle busje wat bijna ons leven heeft gekost, wat een busres zeg... racen diekerel. Maar heeeettt was demoiete waard. we hadden een lodge itgezocht, supermooi aan e rivier met een houtjen hutje tussen de mooooooie bloemen. Eest geprobeerd nog een tour t regelen naar Semuc Champey, helaas was dit niet mogelijk,omdat wij vandaag terug ozzzouden moeten naar Guatemala ity voo de vlchtmorgen. Dus hebben we daar heerliijjk gerelaxed en Marieke en Tim nin de riiveiier gezwommmmmmen, gekken,) Vanmorgenb hebben we de bus naar Guatemala City genomen, waar we nbzjn e in een hotel wat net 7mnd gerund wordt door 2 broerd en een zus, erg eleuk! vanachht anaar hhet vliegveld war onze vlucht morge om 6u vertrekt naar Costa Rica!!!! Voor uitgebreide informatie komen de goede verhalen later...see you in Costa Rica! liefss M en M

• 31 Oktober 2010 - 22:37

Papa Malu:

Ik geloof dat ik beter niet moet weten aan welke gevaren jullie bloot staan. Blij dat het verder goed met jullie gaat en dat jullie genieten. Het heeft hier ook bijna het hele weekend geregend en Heracles heeft met 4-1 van Ajax verloren. Verder alles goed hier.

Groetjes Pa

• 01 November 2010 - 09:10

Josephine:

klinkt allemaal super!
    have fun

• 01 November 2010 - 09:32

Shirley:

Hoi Meiden,
    jullie zijn er maar druk mee, al die verhalen schrijven. We hebben er al veel gezien, en het is erg leuk om ze te lezen.
    Geniet in Costa Rica, en van de rest van jullie vakantie!
    Liefs SHirley.

• 01 November 2010 - 10:10

Ria:

Hallo M&M het kost soms even wat moeite om jullie verslag te vertalen maar het is de moeite waard!! Geniet van al het moois en wij genieten op afstand met jullie mee.
    Liefs en groetjes Mam Marieke.

• 01 November 2010 - 11:28

Bastiaan:

Hey dames,

Zo te horen vermaken jullie je daar wel!
    Geniet ervan!

Groetjes!

• 01 November 2010 - 13:02

Marianne:

Hallo M&M

Nou jullie zien echt veel goed bezig hoor.
    Ben benieuwd naar al die fotoooos moeten we een paar dagen voor uittrekken volgens mij.
    Veel plezier in Costa Rica.Wacht weer op het volgende verhaal.

Dikke Kus mans