Hola Chicka´s - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Malu Loo - WaarBenJij.nu Hola Chicka´s - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Malu Loo - WaarBenJij.nu

Hola Chicka´s

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

23 Oktober 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

Halloootjes !!

Ja ja alweer een verhaaal van ons,wie had dat gedacht zo snel in the middle of Guatemala...
Vanmorgen vroeg ons heerlijke bedje uit om onze reis te vervolgen naar Guatemala. om 9.55 zou de vlucht vertrekken, maar ze hadden blijkbaar 1 persoon overgeboekt, en er moest zoich iemand vrijwillig melden om een dag later te gaan,niemand wilde dateerst,.met het gevolg dat we vertraging hadden van een uur. Al met al een goede vlucht gehad en dat we bij aankomst er achter kwamen dat we nog eens 2 uur terug gingen in de tijd...wat is de wereld toch raar.
Eerst bij de verkeerde baggageband gestaan te hebben eindelijk de goede gevonden. En Malu had weer eens pech, want haar slotje was van haar tas..zomaar verdwenen, natuurlijk ontstonden er meteen enge gevangenis gedacxhten ivm drugssmokkel of in die richting...beetje boos geworden waardoor we niet door de tassencontrole hoefden en we dus zomaar buiten stonden.(om eingelijk met de baas te gaan praten, maar dat natuurlij k niet gedaan)
Bij aankomst was het zoeken naar de shuttlebusjes naar Antiqua, waar we door vele mensen aangesproken wrden , iedereen kon ons wel wegbrengen, maar niemandvan hun wist zogenaamd niet waar die shuttles vertrokken. Gelukkig naar een tijdje toch een aardige meneer gevonden die daadwe rkelijk bij zo´n busje hoorde. Ondewerg nog waqt tips gekregen van een mevrouw die hier al vooor de 8e keer kwam. Na een uurtjhe te hebben gereden kwamen we aan in Antiqua, vanuit de lonely planet een hostel gevonden. Welcome to the backpack world, erg grappig verblijf ,heerlijk knus in een klein maar fijn kamertje en bed.
Metten in het hostel konden we wat tripjes rgelen die we op de plannin ghadden. Morgen gaan we naar een van de grootste markten hier, maandag wagen we ons aan een vulkaan beklimming. Waarnaar we dinsdag verder gaan reizen..
We zijn vanmiddag hier het stadje gaan verkennen en net ergens lekker gegeten, op de gok van een spaanse menukaart...
Zo dit was het dan weer...tot de volgende keer maar weer!

liefs

• 24 Oktober 2010 - 08:46

Papa Malu:

Goedemorgen hier in Nederland. Blij dat ik een berichtje krijg zodat ik weet dat jullie veilig in Guatemala zijn aangekomen. Ik hoop dat het weer daar beter is dan hier want hier wordt het echt herfst.
    Ik wens jullie nog veel plezier pas goed op jezelf.

Pa.

• 24 Oktober 2010 - 12:15

Marianne:

Hallo M&M

HeHe veilig in Guatemala ben blij het te lezen.
    Koop niet te veel op de markt moet je allemaal mee slepen maar jullie kennende is de tas vol.
    Heel veel plezier en pas goed op elkaar.

Dikke Kus Mams

• 24 Oktober 2010 - 12:50

Charlot:

LEUUUUK! X!

• 24 Oktober 2010 - 19:30

Lieke:

Dames, top dat jullie goed zijn aangekomen en de reis toch redelijk voorspoedig is gelopen!
    Ik blijf de verhalen zeker volgen, dan weet ik een beetje waar jullie uithangen!
    Geniet ervan!

Liefs Lieke

P.s: toen ik gister thuiskwam lag REIZEN magazine op de mat, en in de bijgevoegde brief stond ook heel netjes dat het was aangeboden door M van Loo, dus het is allemaal goed gegaan, thnx!

• 24 Oktober 2010 - 20:55

Frank En Marieke:

He Malu (en Marieke natuurlijk!)

Fyn om te horen dat jullie heel zijn overgekomen. We kregen het bericht tijdens het uitgaan, en zelfs frank heeft beide berichten al gelezen :)

Heel erg veel plezier, en geniet ervan!

Ik ga de film Notting Hill afkijken haha!

Liefs ons!

• 26 Oktober 2010 - 00:41

Jeroen:

marieke en malu,

s6 met de salsa dansen!!ps mocht je nog een keer een leraar in nederland nodig hebben???bel me:d....groetjes uit het koude regenachtige nederland