Welkom to the United States of America - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Malu Loo - WaarBenJij.nu Welkom to the United States of America - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Malu Loo - WaarBenJij.nu

Welkom to the United States of America

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

22 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Atlanta

Voor jullie goedenacht, voor ons goedenavond!!

Wij zijn erg moe, maar om jullie morgen de dag goed te laten beginnen hadden we zoiets van we laten maar even weten dat we goed zijn aangekomen.

Na toch een wat spannende ochtend, ja..blijkbaar vonden ze Malu er verdacht uitzien en moest haar handbaggage tas opengemaakt worden en werd er grondig gefouilleerd dit tot tegenstelling van Marieke die zo door mocht lopen. De vlucht is verder goed verlopen, we zijn 13.00 lokale tijd aangekomen. Tijdverschil is nu 6 uur.
Aangekomen in Atlanta moesten de de douane door, gelukkig een leuke jongeman uitgezocht die ons vriendelijk te woord stond en ons wat tips heeft gegeven. Wat overigens iedereen hier is..je hoeft maar op straat te lopen en om je heen te kijken naar de meters hoge gebouwen of er wordt al gevraagd wat je zoekt. Met het gevolg dat ze je netjes de juiste weg vertellen.
Na veel baggage check in en uit konden we voet zetten in Atlanta. Het blijkt toch dat we het vliegveld af mogen dus we hebben ons maar verwend met een hotel net buiten het vliegveld met 2 heerlijke 2 persoonsbedden!!! Dit gaat zeker de meest luxe kamer worden van de hele reis! vanaf het vliegveld gaan er gratis pendelbussen naar verschillende hotels. Vanmiddag hebben we besloten naar het Coca Cola museum te gaan, we wilden toch wat doen in de stad nu we er toch zijn. Dit was zeker de moeite waard, erg mooie dingen gezien en geproefd. Daarna terug gelopen naar het metro station, war we onderweg een vriendelijke man tegenkwamen die met ons de wet wilde breken; " come on ladies break to law with me" hetgeen wat hij deed....door het rode licht lopen:) hahaha!
De metro ging verder prima, goed geregeld hier. Om ons hotel zitten alle fastfoodketens die je maar kan bedenken, daar hebben we er net een van bezocht en ja best gezond..de subway, een heerlijk broodje!
We zitten dit nu te typen in ons hotel. Morgen gaan we om 7.45(voor jullie 13.45) met de pendelbus naar het vliegveld voor onze volgende vlucht naar de bestemming Guatemala!

Goed dit was het weer even voor vandaag, we zijn ontzettend moe, allebei mooie rode oogjes..dus we gaan onze heerlijke bedden opzoeken.
We gaan jullie zo snel mogelijk weer op de hoogte stellen van onze belevenissen!

liefs ons en een dikke kus voor Benny;)

• 23 Oktober 2010 - 00:47

Joene:

Malu!! En mariek!!

Tof om te horen dat jullie veilig zijn geland in de oe-es-of-aa!! Tof zeg!!

Ben benieuwd naar jullie verdere belevenissen!

Houd ons op de hoogte!!! :)

Groet uit Peru!!

• 23 Oktober 2010 - 08:13

Marije:

Jaaa....eerste berichtje ;) Leuk om te lezen! Heel veel plezier en geniet van jullie mooie reis!

Liefs Marije

• 23 Oktober 2010 - 08:46

Benny:

Hey Wereldreizigers!!!!

Een hele goede morgen vanuit Nederland pfff. Ja ik weet het dat haalt het niet bij de VS!

Idd goed om te horen dat jullie veilig geland zijn en toch van het vliegveld af mogen. Veel plezier in het coca cola museum. Succes met de reis naar Guatemala en 's avonds niet meer alleen de straat op gaan ;-)!!!!

Hou ons op de hoogte want we zijn allemaal benieuwd hoe de wereld er daar uit ziet.

Dikke kus terug en ik vind het nu al apart hoe snel jullie aan de andere kant van de wereld kunnen zijn.

P.s terugreis alleen in de auto is goed gegaan. Was alleen gesloopt maar dat had ik er graag voor over want nu krijg ik natuurlijk een heel groot cadeau als jullie terug zijn he he he

• 23 Oktober 2010 - 10:21

Marianne:

Hallo M&M
    Nou het eerste deel is gelukkig goed gegaan.En ja Malu volgens mij is dit niet de eerste keer.
    Hier alles goed met de katten heb poek al aan de tenen gehad hahaha dus pleisters plakken.
    Veel plezier en wacht op het volgende bericht.

Dikkke kus.

• 23 Oktober 2010 - 12:40

Charlot:

Whaaah Malutje! (& Marieke =) )

Dat klinkt al goed! Het avontuur is weer begonnen! Fijn dat jullie toch het vliegveld af mochten. Zo lang wachten op een onpersoonlijke plek is toch ook niet echt 'je van het'. Ik blijf jullie volgen! Veel plezier en slaap lekker :) of alweer goede morgen? Liefs

• 23 Oktober 2010 - 13:16

Ria:

Hallo M&M [Marianne leuk gevonden deze naamsaanduiding die houden we erin]fijn om te lezen dat het jullie tot nu toe goed is vergaan. Ik hoop dat dat ook de rest van jullie vakantie zo zal blijven. Ik kijk uit naar het volgende bericht van jullie en hoop dat jij Malu zonder al te veel extra controle deze reis kunt vervolgen. Marieke pas goed op jezelf en natuurlijk ook op Malu.
    Ik denk aan jullie, liefs en groetjes en een heeeeeele dikke knuffel.

• 23 Oktober 2010 - 13:59

Juutje!:

Haaa Toeristen!!

Goed om te horen dat je heelhuids over zijn gekomen!! En de coca-cola museum, wie had dat gedacht ;-)
    Ik houd de site in de gaten en heel veel succes daro!!

Groetjes Judith!!

• 23 Oktober 2010 - 14:01

Juutje:

PS:... ik zou gisteravond toch naar Nijmegen gaan voor kane...... ging niet door!!! Grrrrrrrrrrrrrrrr...... omdat de vrouw van Dinand is bevallen, dus Malu... mocht je nog een 2e keer willen?! 14 januari gaat nu de show plaatsvinden ;-)

• 23 Oktober 2010 - 18:45

Papa Malu:

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen. Ik had al op de site van Airport Atlanta gekeken maar jullie vlucht was niet bekend.
    Nou maar hopen dat de volgende vlucht ook goed gaat.
    Nog veel plezier.