de reis gaat beginnen... - Reisverslag uit Thika, Kenia van Malu Loo - WaarBenJij.nu de reis gaat beginnen... - Reisverslag uit Thika, Kenia van Malu Loo - WaarBenJij.nu

de reis gaat beginnen...

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

07 December 2008 | Kenia, Thika

heeeej!

Eindelij kwer een berichtje vanuit Kenia..
Nou vorig weekend zijn we gaan kamperen, dat ws echt zoo super leuk!

  • 07 December 2008 - 11:11

    Jannie:

    Hé Malu, als eerste reageer ik op je verhaal. Wat zou ik je graag even spreken, want ik ben wel reuze benieuwd naar de investigations hoor. Wat heerlijk dat je mama er straks is en wat fijn dat je naar de samburu gaat, ook zo geweldig. Wij hebben ons kleine reunietje gehad vorige week en uitgebreid over jou gesproken. Wat hadden we het goed. Prachtige fotoos allemaal, ook die op jou site zijn mooi. Ik stuur je de rest zeker nog toe. Geniet van je trip, van je mama, van Astrid en de anderen. Heel veel liefs, knuffel voor alle kinderen en mensen die me zo lief zijn, Jannie

  • 07 December 2008 - 11:19

    Susanne:

    Hey maluutje!

    Wat gaat het snel he?
    Je moeder komt alweer! Wel gezellig!
    Ik hoop dat haar vlucht goed is verlopen!
    Gelukkig is het pakket aangekomen, dat was nog even duimen want je weet maar nooit!!
    Heel veel plezier met je moeder en de safari en de rest natuurlijk en zonse!!
    hahahaha.

    Groetjes van Susanne en Ron

  • 07 December 2008 - 11:23

    Bastiaan:

    Hey dames,
    Heel veel plezier komende weken! geniet ervan!

  • 07 December 2008 - 17:37

    Shirley:

    Ey Malu!

    Snel gaat dat daar, je 2 maand zijn al voorbij. En eindelijk is ons pakketjes aangekomen, wat vonden de kinderen van al dat snoep, want die kikkers enzo waren niet alleen voor jou ;).
    Veel plezier met je moeder. En ik spreek je snel.

    Liefs, veel plezier

  • 07 December 2008 - 17:39

    Charlot:

    Lieve Malutje!!

    Wat tof dat je moeder komt! Heeeel veel plezier met elkaar. Fijn om weer even een vertrouwd gezicht te zien lijkt me. Ook maf zeg! Leuk sinterklaaskadootje ;)

    het zal vast niet makkelijk zijn om afscheid te nemen van de kids..

    meis, geniet van je reis!

    dikke kus Charlot

  • 07 December 2008 - 17:56

    Rita:

    Hoi Malu,
    Ik volg je verhalen en vind het mooi wat je daar allemaal doet.
    Ik zou je moeder nog even bellen om haar heel veel plezier te wensen samen met jou, maar ben ik door de Sint drukte vergeten. Bij deze doe ik het dus maar even zo. Geniet van elkaar en van alles wat je gaat doen. Heel veel plezier en hou ons op de hoogte.
    Kus en liefs van Rita

  • 07 December 2008 - 19:32

    Marijse:

    Ha die Malu,

    Echt super gaaf wat je allemaal meemaakt in Kenia zeg! Super dat je met de kids lekker even echt vakantie hebt kunnen vieren! Lijkt me super om de kinderen in zo'n andere sitatie te zien.....
    al die verhalen doen mij al dromen over de tijd die ik ga hebben in kenia vanaf juli.. hihihi... wordt echt een ervaring om niet te vergeten!!!!

    Ik hoop je echt te spreken en nog veel meer van je verhalen te horen wanneer je weer in NL bent...
    Heel veel plezier met het reizen samen met je moeder!

    Liefs, Marijse

  • 07 December 2008 - 20:28

    Marieke:

    Hey Meis!

    Heel veel plezier gewenst met je moeder en ik bel je spoedig!! ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat en wat voor moois jullie gaan zien!!!!!!!

    (K) Marieke

  • 08 December 2008 - 07:49

    Je Vader:

    Mooie verhalen, uit alles blijkt dat je het enorm naar je zin hebt en ik vraag me af, als je terugkomt, of je je draai in Nederland wel weer kunt vinden, maar dat zien we dan wel.
    Zondagmorgen om 05.00 uur opgestaan om je moeder naar Schiphol te brengen. Frank ging ook mee maar die was pas om 03.30 uur thuis. Hij was strontvervelend en had volgens mij nog erg veel alcohol in zijn bloed.
    Je moeder had er erg veel zin in en was volgens mij redelijk ontspannen. Gisteravond je SMS'je gekregen dat ze goed was overgekomen en al in het tehuis was.
    Ik wens jullie allebij heel veel plezier geniet er van, ik hou Frank wel een beetje in de gaten.
    Vanavond eet hij al bij mij.

    Nou heel veel liefs van je vader.

  • 08 December 2008 - 10:12

    Marieke :

    Veel plezier met je moeder samen!!

    Groetjes

  • 08 December 2008 - 17:39

    Lieke:

    Hee Malu!

    Wat fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt! Echt leuk om al je verhalen te lezen, je maakt echt veel mee daar!
    Lijkt me ook leuk dat je met een beetje geld zoveel kan doen voor de kinderen daar.. Je ziet nu ook echt hoe het terecht komt!
    Heel veel plezier met je moeder samen, en ga lekker genieten van de reis!

    Liefs Lieke

  • 08 December 2008 - 23:35

    Anneke Te Morsche:

    Hoi Malu en marianne
    Jee wat geweldig al die verhalen. Geniet er deze maand van nu je moeder er ook is, ik heb begrepen dat je dan met elkaar alles gaat bekijken.
    Doe de groeten aan Marianne en maak er wat moois van

  • 11 December 2008 - 13:10

    Gerry:

    fijn dat je moeder goed is aangekomen geniet van de leuke tijd samen wij gaan zaterdag naar je vader ik lees de vervolg verhalen wel weer heel veel groeten van gerry berry lysanne en nadine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Thika

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 77341

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: