bezoek - Reisverslag uit Thika, Kenia van Malu Loo - WaarBenJij.nu bezoek - Reisverslag uit Thika, Kenia van Malu Loo - WaarBenJij.nu

bezoek

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

12 December 2009 | Kenia, Thika

jambo allemaal!

Hier dan eindelijk weer een verslag vanuit Kenia, al een tijd in de planning om het te doen, maar ja zoals altijd in Afrika loopt de planning weer anders...

Gisteravond bezoek gekregen, paps is er! vertel ik straks verder over!

eerst maar weer bij het begin beginnen en dat is denk ik donderdag...moet echt even goed denken, denk dat ik het maar kort hou..althans een poging tot...
Weet namelijk nit meer goed welke dag het is en wat ik wanneer gedaan heb...dus ik begin maar bij zaterdag, toen is Charlotte aangekomen, eeeen nieuwe vrijwilligster die er al 2x eerder geweest is. ZOndagochtend ben ik met Kiki nara town geweest om voor haar ticket in te checken en een drankje gedaan. Niet naar de kerk geweest, wat ik ook niet zo erg vind, haha!
Maandagochtend is Kiki erg vroeg vertrokken were naar

• 12 December 2009 - 09:50

Susanne V Honk:

Hey!

Geniet nog ff!!!

Groetjes aan je pa en de kids enz....

• 12 December 2009 - 10:58

Kiki:

super leuk met alle kids giraffe kussen! had er graag bij willen zijn, maar het is ook wel lekker om weer thuis te zijn. Ik las trouwens op de site van stichting nederland dat ze ermee stoppen....
    heel veel plezier nog met je vader, ben benieuwd hoe hij het vind!

dikke kus voor iedereen!!

• 12 December 2009 - 11:09

Herman:

Hoi Malu en Johan,
    ik zie je vader al rond stappen met zakdoek, zweten en stressen.hoop dat je nog een fijne periode mee mag maken samen met Pa,als afsluiting van jullie verblijf in Kenia.

groet uut Aadorp

• 12 December 2009 - 12:36

Jeroen Kunst:

Dus jij vindt dit een kort verhaal?!?! :|

Hahahaa, maar toch wel een leuk verhaal en geniet nog even van de 'vakantie' met je pa en tot gauw een keer!

Dikke kus

• 12 December 2009 - 15:42

Charlot:

Bofkont! Zo lekker in de warmte!

Wat een avonturen weer! Je maakt me wel nieuwsgierig met wat er allemaal aan de hand was dat je weg moest bij crc. De verhalen komen later wel!

Geniet met je vader samen! Is het een grote schock voor 'm?
    Veel plezier!

kus Lot

• 12 December 2009 - 16:34

Je Moeder:

Hoi Lieve Malu.
    Wat een verhaal weer.Leuk dat je met de Kids op stap bent geweest.Het was de bedoeling om dit goed af te sluitenomdat het de vorige keer niet gelukt is.Ik hoop toch dat het lukt ondanks alle toestanden daar.
    Wens jullie heel veel plezier en geniet er samen van.
    Dikke Kus van mij.

• 12 December 2009 - 18:08

Marjon:

He Malu, leuk hoor,wat je al weer mee maakt,ook met je pa.In Afrika verveel je je nooit.Veel plezier met de safari en de trein,geweldig.Groetjes Rein en Marjon.

• 12 December 2009 - 21:37

Marieke 1:

Hey Malu!

Fijn dat je vader goed aan is gekomen. Ik ben erg benieuwd naar zijn belevingen! Wat een gedoe zeg met CRC, hoor de verhalen wel als je terug bent.
    Over oud en nieuw, kaartjes voor F&D zijn 25 euro en dress code.... vind het wel erg duur.
    Het weekend word hier erg koud. vanavond al kunnen ervaren tijdens de kerstmarkt... (witte vingers). Jij veel plezier samen met je vader. hoop dat jullie een leuke safari hebben!

Ga je spreken! Liefs Marieke

• 13 December 2009 - 16:01

Beitske:

JAMBOO Malutsje!

Ik stond niet ingeschreven op je site, dus wist helemaal niet dat je er weer verhalen op had gezet..stom! Heb ze nu allemaal gelezen, dus ben weer bij :) klinkt allemaal weer heel bekend..! Tof dat je het zo naar je zin hebt en dat je vader er nu is! Ga je nu even proberen te bellen.. Liefs na kwaheri!

Beits

• 13 December 2009 - 20:59

Jannie:

Terwijl jij lekker in de warmte zit, hebben wij met z'n allen op de Kerstmarkt voor KOP gestaan in Bergen, een prima dag, weer met Audrey, Rein en Marjon, als vanouds! Het was alleen heel koud, dus al die gluhweintjes deden het prima! We hebben goed verkocht, kunnen we weer leuke dingen meedoen in KOP. Geniet van alles en vooral het samenzijn met papa, wat een goed plan zeg om even samen te reizen. Lief en groet, ook voor Charlotte, kus Jannie

• 14 December 2009 - 19:47

Suus:

Hey meis!

Wat fijn dat je vader is aangekomen! Raar is dat hé als er familie bij je is! Maar zo te lezen gaan jullie allemaal leuke dingen doen en heb je het echt druk om alles te zien met je vader!
    Maar ben jij nu eerder terug in Nederland, dan dat ik dat ben?
    Hier nog 3 dagen dan is Pim hier! Kijk er nu wel naar uit!

Meid geniet van het reizen!

Dikke knuffel Suus

• 15 December 2009 - 07:36

Marieke 2:

Hey!

Haha, je vader had dus een mooie binnenkomer!
    Leuk hoor!
    Veel plezier samen, en geniet ervan!

Liefs, M2

• 27 December 2009 - 22:36

Lieke:

Hee Malu!

Kwam er net achter dat ik dit verhaal nog helemaal niet gelezen had! Inmiddels is je vader alweer terug, en over 2 dagen kom jij ook alweer!
    Ben erg benieuwd hoe je de laatste 2 weken hebt ervaren, en hoe je vader het daar heeft gehad, dus kom snel een keer langs!
    Geniet de laatste dagen nog even!

Liefs Lieke