Tickets geboekt!!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu Tickets geboekt!!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

Tickets geboekt!!!

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

01 September 2010 | Nederland, Almelo

Hallo trouwe lezers...

Jullie zullen wel denken ze gaat weer naar Afrika, maar nee hoor..dit keer wordt het een ander continent..

Exact 5 minuutjes geleden hebben Marieke en ik onze tickets geboekt naar Midden Amerika..om precies te zijn;

22-10-2010 Dusseldorf - Guatemala City

18-11-2010 Panama City - Dusseldorf

We gaan 3 landen bezoeken; Guatemala, Costa Rica en Panama! Dit gaan we helemaal in ons uppie doen, nou ja we hebben natuurlijk elkaar en onze grootste vriend the Lonely Planet, dus dat gaat helemaal goed komen!

De voorbereidingen zijn in volle gang, de 2e vlucht van Guatemala naar Costa Rica is tevens geboekt, omdat we het anders over land niet redden qua tijd.

Via deze site proberen wij jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden, hopenlijk voor jullie veel leesplezier!!!

Wordt vervolgd....

liefs M&M

• 01 September 2010 - 21:39

Jannie:

Jeetje, Malu wat ontzettend leuk, daar ga je zeker genieten. We zijn er ook geweest, zo anders dan Afrika... daar ga ik trouwens in november weer heen. Op dit moment zijn Marnix, Florence en Aisha bij ons, zo geweldig om de mensen, waar we zoveel mee delen, uit Kenia hier te hebben. Ik hoor graag je reisverhalen, echt leuk en geniet ervan. Lieve groet Jannie

• 02 September 2010 - 07:40

Marijse:

Jeetje Malu, wat gaaf dat je nu alweer een reis gaat maken!!! Waar haal je het geld vandaan joh :p hahah....
    Geniet van alle belevenissen!!!!!

Groetjes,
    Marijse

• 02 September 2010 - 07:48

Renate:

Wat super leuk zeg!! Weer een nieuw avontuur. Geniet van je reis en ik kijk uit naar je verhalen!
    Liefs Renate

• 02 September 2010 - 08:22

Charlot:

Wooow Malu! Wat tof! We hebben elkaar heel wat te vertellen hè ;) Ik zal trouwens nog even kijken of het inderdaad handig is om de avond voor dat ik naar Drenthe ga, af te spreken. Is een weekje later ook goed? Ik ga zeker je verhalen volgen, LEUK!!! kus

• 02 September 2010 - 10:07

Nicolle Oude Meijers:

Heey Malu

Leuk om te lezen dat je weer een mooie reis gaat maken. Ben zelf net een paar dagen terug uit Costa Rica. Erg mooi land!! Heel veel plezier.

Groetjes Nicolle

• 02 September 2010 - 13:21

Marjon:

Hoi Malu,
    Wat lees ik nu!!! Dit keer geen Afrika? Het zal vast heel anders zijn, ik ga je volgen,ben heel benieuwd naar je verhalen. Maar eerst zijn wij aan de beurt,wij hebben er heel veel zin in. Veel plezier met de voorpret,groetjes Marjon.

• 03 September 2010 - 08:51

Kiki:

leuk joh! veel plezier!!

• 06 September 2010 - 09:58

Anne:

Hee Malu. Heeerlijk idee weer een reisje maken ;) Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Veel plezier alvast!