foto's!! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Malu Loo - WaarBenJij.nu foto's!! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Malu Loo - WaarBenJij.nu

foto's!!

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

05 Oktober 2008 | Kenia, Thika

hallo allemaal!!!

even een kort berichtje! heb een paar foto's geplaatst, ze staan bij mijn vorige bericht!! ook staat mijn telefoonnummer daar onderaan bij berichten, heeft mijn moeder erop gezet!!
Verder gaat alles nog steeds goed hier! Net nog even naar de slumbs geweest naar de gezondheidspost, donderdag ga ik daar smaen met Marjon helpen, lijkt me erg interessant! Het weekend eigenlijk hier gebleven, de kids waren natuurlijk vrij. Aanstaande vrijdag ga ik met Marjon richting Nairobi, even er tussenuit!!

Ga snel weer een langer bericht plaatsen!!

liefs

  • 13 Oktober 2008 - 13:32

    Shirley:

    Ik ben de eerste :D
    Ga zo foto's bekijken.
    Heb een rustige werkdag, dus dat scheelt.
    Veel plezier! Kus

  • 13 Oktober 2008 - 13:49

    Je Vader:

    Gelukkig weer een iets positiever berichtje. Laat je niet gek maken je bent vrijwilliger en geen loonslaaf.
    Ben nog druk bezig geld van je huisbaas boven water te krijgen, lukt nog niet erg.

    Nog veel plezier, bel je binnenkort wel even, gisteravond lukte het niet.

    Liefs Pa

  • 13 Oktober 2008 - 14:02

    Je Moeder:

    Was leuk je even gesproken te hebben op msn.Hele leuke fotos.Ben benieuwd hoe het donderdag word.
    En veel plezier vrijdag mocht ik je voor die tijd niet hebben gesproken.
    Ik kijk al weer uit naar je volgende bericht.

    Dikke Kus Mij

  • 13 Oktober 2008 - 16:49

    Je Grote Broer:

    jooh..

    was dat dan een kane t-shirt had wel een ander t-shirt verw8 op de foto haha

    x

  • 13 Oktober 2008 - 22:43

    Marieke:

    Hey Meis!!

    Leuk zeg die foto's! op één foto kun je een beetje de achtergrond zien waar jij bent!das leuk om even te zien. Natuurlijk is de foto waar jij eten aan het schillen bent ook erg leuk om te zien! Gaan we onthouden voor Nederland...mag je vaker doen ;).
    Ook mooi om even de mensen te zien die daar wonen! Kun je ook nog een beetje foto's maken met de grote camera dan, of is de kans dat deze verdwijnt erg groot..?!
    Pas goed op jezelf en spreek je snel weer! Liefs Marieke!

  • 14 Oktober 2008 - 07:13

    Robert:

    Heey,
    Leuk om wat foto's te zien van waar je bent!
    Heb je al veel foto's gemaakt? Nog veel plezier daar!
    Kus

  • 18 Oktober 2008 - 11:44

    Marijse:

    Ha die Malu...

    Jeetje wat een verhalen zeg... Bijzonder en erg cnfronterend..
    Zoals Jolanda al had gezegt ga ik ook richting Afrika. Na mijn studie wil ik 4 maanden werken in een weeshuis. (in Afrika vrijwilligerswerk doen is altijd al een droom van me geweest...)
    Toen ik las vanuit welke organisatie jij werkt moest ik wel even lachen. Die organisatie heb ik ook bekeken maar daar kun je max 3 maanden en ik wil minimaal 4 maanden, dus dat gaat niet op.
    Maar ik heb wel een andere organisatie in Kenia die mij erg aanspreekt! www.seedsinhisgarden.org

    Ik merk echt dat je op je plek bent daar en ben erg benieuwd naar wat je allemaal mee maakt..

    Liefs Marijse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Thika

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 77412

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: