foto's!! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Malu Loo - WaarBenJij.nu foto's!! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Malu Loo - WaarBenJij.nu

foto's!!

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

05 Oktober 2008 | Kenia, Thika

hallo allemaal!!!

even een kort berichtje! heb een paar foto's geplaatst, ze staan bij mijn vorige bericht!! ook staat mijn telefoonnummer daar onderaan bij berichten, heeft mijn moeder erop gezet!!
Verder gaat alles nog steeds goed hier! Net nog even naar de slumbs geweest naar de gezondheidspost, donderdag ga ik daar smaen met Marjon helpen, lijkt me erg interessant! Het weekend eigenlijk hier gebleven, de kids waren natuurlijk vrij. Aanstaande vrijdag ga ik met Marjon richting Nairobi, even er tussenuit!!

Ga snel weer een langer bericht plaatsen!!

liefs

• 13 Oktober 2008 - 13:32

Shirley:

Ik ben de eerste :D
    Ga zo foto's bekijken.
    Heb een rustige werkdag, dus dat scheelt.
    Veel plezier! Kus

• 13 Oktober 2008 - 13:49

Je Vader:

Gelukkig weer een iets positiever berichtje. Laat je niet gek maken je bent vrijwilliger en geen loonslaaf.
    Ben nog druk bezig geld van je huisbaas boven water te krijgen, lukt nog niet erg.

Nog veel plezier, bel je binnenkort wel even, gisteravond lukte het niet.

Liefs Pa

• 13 Oktober 2008 - 14:02

Je Moeder:

Was leuk je even gesproken te hebben op msn.Hele leuke fotos.Ben benieuwd hoe het donderdag word.
    En veel plezier vrijdag mocht ik je voor die tijd niet hebben gesproken.
    Ik kijk al weer uit naar je volgende bericht.

Dikke Kus Mij

x

• 13 Oktober 2008 - 22:43

Marieke:

Hey Meis!!

Leuk zeg die foto's! op één foto kun je een beetje de achtergrond zien waar jij bent!das leuk om even te zien. Natuurlijk is de foto waar jij eten aan het schillen bent ook erg leuk om te zien! Gaan we onthouden voor Nederland...mag je vaker doen ;).
    Ook mooi om even de mensen te zien die daar wonen! Kun je ook nog een beetje foto's maken met de grote camera dan, of is de kans dat deze verdwijnt erg groot..?!
    Pas goed op jezelf en spreek je snel weer! Liefs Marieke!

• 14 Oktober 2008 - 07:13

Robert:

Heey,
    Leuk om wat foto's te zien van waar je bent!
    Heb je al veel foto's gemaakt? Nog veel plezier daar!
    Kus

• 18 Oktober 2008 - 11:44

Marijse:

Ha die Malu...

Jeetje wat een verhalen zeg... Bijzonder en erg cnfronterend..
    Zoals Jolanda al had gezegt ga ik ook richting Afrika. Na mijn studie wil ik 4 maanden werken in een weeshuis. (in Afrika vrijwilligerswerk doen is altijd al een droom van me geweest...)
    Toen ik las vanuit welke organisatie jij werkt moest ik wel even lachen. Die organisatie heb ik ook bekeken maar daar kun je max 3 maanden en ik wil minimaal 4 maanden, dus dat gaat niet op.
    Maar ik heb wel een andere organisatie in Kenia die mij erg aanspreekt! www.seedsinhisgarden.org

Ik merk echt dat je op je plek bent daar en ben erg benieuwd naar wat je allemaal mee maakt..

Liefs Marijse