weer thuis... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu weer thuis... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

weer thuis...

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

12 Mei 2006 | Nederland, Almelo

dagdag allemaal!!

Intussen ben ik alweer een weekje thuis!
Mijn laatste weekje reizen was erg leuk, heb veel mooie dingen gezien! Heb geen moment spijt gehad dat ik toch alleen ben gegaan, had het niet willen missen! Dinsdag ben ik op tijd naar het vliegveld gegaan, alles verliep verder goed! Woensdagmorgen 3 mei ben ik veilig geland tegen een uur of 6! De bagage ook zo gevonden, ging allemaal super snel! Gelukkig mocht ik bij de douane doorlopen, had echt geen zin om mijn tas helemaal weer open te maken! En toen kwam ik door de deuren, zag eerst niemand staan, later wel, alleen hekenden ze mij niet. Ik heb mijn haar helemaal laten vlechten daar en had niks gezegd, was een verrassing voor iedereen thuis! Toen zag mijn tante mij staan! Ze hadden 2 leuke borden in de hand met een foto van mij met een kindje erop met welkom thuis erbij! Eenmaal thuis gekomen hing er een spandoek voor de deur! Ook erg leuk! Iedereen was blij dat ik er weer was, en mag voorlopig ook niet meer weg! haha!

Het is wel weer raar om terug te zijn in Nederland, ineens al die blanke mensen om mij heen. Eerste keer wat kopen met het wisselgeld, haha! Maar goed ook wel weer fijn om hier te zijn, geen mieren meer die over de tafel lopen als ik zit te eten, geen geiten meer op de straat, geen irritante mensen die wat van je willen! hahaha!

NOu ik denk dat ditmijn laatste berichtje is op deze site! Ik heb echt een hele leuke tijd gehad daar in Ghana! Ben echt blij dat ik het gedaan heb!

liefs Malu

  • 12 Mei 2006 - 22:27

    Herman En Lidy:

    ha die malu.
    leuk nog weer iets te lezen.
    ik zit er eigenlijk nog steeds op te kijken.
    als er een blij is dat je er weer bent dan ben ik dat wel.
    met mij zijn dat er denk nog wel een paar.
    nu maar hopen dat je geluk hebt in utrecht. ik zou zo veel praten en vragen dat de operatie patienten wakker worden op de operatietafel,zo.
    nou malu,veel plezier het weekend bij ruud, die scheet.
    dikke kus en tot gauw.

  • 12 Mei 2006 - 22:27

    Herman En Lidy:

    ha die malu.
    leuk nog weer iets te lezen.
    ik zit er eigenlijk nog steeds op te kijken.
    als er een blij is dat je er weer bent dan ben ik dat wel.
    met mij zijn dat er denk nog wel een paar.
    nu maar hopen dat je geluk hebt in utrecht. ik zou zo veel praten en vragen dat de operatie patienten wakker worden op de operatietafel,zo.
    nou malu,veel plezier het weekend bij ruud, die scheet.
    dikke kus en tot gauw.

  • 14 Mei 2006 - 15:39

    Je Moeder:

    Nou ik ben ook blij dat je erweer bent.Voorlopig kom je niet meer weg.Eerst weer even geld verdienen en je opleiding regelen.Als dat niet lukt heeft Onno nog wel iets voor je.Nou daar hoef je niet over na te denken dan ga je weer.Ik hoop echt dat Utrecht wat word.Maar we zien wel.Ik vond het leuk al die verhalen van je te lezen.Dikke kus van mij doeiiii.

  • 14 Mei 2006 - 16:28

    De Ene M.:

    Hey meis...
    je laatste berichtje ja... vind het wel leuk om steeds verhalen van jou te leren, alleen dan de verhalen van Malu in Nederland hahaha.
    nou ik zie je hopelijk snel weer!

    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 77410

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: