weer een weekje verder! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Malu Loo - WaarBenJij.nu weer een weekje verder! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Malu Loo - WaarBenJij.nu

weer een weekje verder!

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

26 Maart 2006 | Ghana, Tamale

haloootjes allemaal!!

Hier weeer een berichtje van mij!Zit nu weer in een internetcafe en het is echt nog steeds super warm!
Afgelopen week de hele week gewerkt, was leuk! echt leuke kindjes! Maar toch vind ik de kleintjes wat minder, hele tijd te huilen enzo, haha! Maar goed tis maar goed dat ik 7 weken ga, denk dat ik daar genoeg aan heb! Misschien hebben jullie het al wel gehoord, maar ik kom gewoon 2 mei terug, ik kan mijn ticket namelijk niet verlengen dus het reizen zit er niet in, misschien dat ik eerder ga stoppen met mijn project om toch nog wat van het zuiden te kunnen zien! maar dat moet ik nog even bekijken!
Deze week wel druk geweest met allerlei dingen, woensdag met een meisje meegweest naar het ziekenhuis hier, ze is al ziek vanaf vorige week zondag! allerlei teseten laten doen enzo, waarschijnlijk heeft ze iets verkeerds gegeten ofzo! Maar goed weer een ervaring rijker door te zien hoe het daar allemaal in z\n werk gaat. Het mooiste vond ik hoe ze bloed gingen prikken...een afgeknipte infuusslang om de arm binden, hahah!
Deze week op het werk ook mijn verpleegkundige kunsten laten zien, ahum! Ze wilden wel eens leren temperaturen bij de kinderen...kunnen ze dus blijkbaar niet eens..nou ja ik maar uitgelegd en ze waren helemaal blij, haha!

Dit weekend lekker vrij! gisteravon zijn we uitgeweest naar een of andere club met 6 meiden. Goh wat kunnen die Ghanezen irritant zijn! Ik ben tegenwoordig getrouwd met Ruud, noem m Jan, omdat ze Ruud niet kennen als naam en hij komt mij deze maand opzoeken hier! das blijkbaar een goede reden om ze weg te jagen, haha! Verder was het gezellig hoor!

Vanmorgen heb ik de hele morgen in de kerk gezeten! 2 verschillende! eerst met iemand meegweest die ook in het weeshuis werkt en daarna naar onze eigen kerk. Vanagf vanmorgen half 8 tot vanmiddag 12.30 op pad geweest, heb t nu wel ff gahd met dat kerkgedoe!

Nou volgens mij heb ik verder niet echt meegemaakt, ik moet wel echt meer foto's gaan maken,. Alles is hiet al zo gewoon voor mij en vergeet ik gewoon om foto's te maken! dus ga mijn best doen! Hebben jullie mooi wat te kijken als ik terug ben!!

tot snel!!!

liefs mij

  • 26 Maart 2006 - 17:32

    Herman En Lidy:

    hallo lieve malu
    het gaat allemaal zo zijn gangetje bij jou.nou hier ook.
    je rooie muur is klaar en errug mooi geworden.
    zal mij benieuwen hoe jij het zal vinden.
    de muren in de woonkamer zijn ook heel mooi.
    laat jij je daar bekeren ofzo.
    wat grappig malu op zondagmorgen vroeg in de kerk.
    wat jammer voor je dat niet langer kunt blijven daar.
    ik vind het niet zo erg, ben je lekker snel weer thuis.
    nou malu tot kijk en nog veel plezier.
    doei en een dikke kus.

  • 26 Maart 2006 - 21:01

    Je Vader:

    Gelukkig weer een berichtje van jou. Het is nu zondagavond en wilde net naar bed gaan, maar toch maar even op de computer gekeken.
    Ook ik baal er van dat je niet nog 2 weken kunt reizen, maar aan de andere kant ben ik wel blij dat je op 2 mei terugkomt. Ik heb al vrijgenomen om je op te halen.
    Ben blij dat alles goed met je gaan en die Ghanezen moeten je gewoon met rust laten, zeg anders maar dat je vader volgende week komt.
    Je zult het wel gehoord hebben maar je broer heeft z'n rijbewijs gehaald dus dat wordt straks vechten om de auto's.
    Nou nog heel veel plezier en geniet er maar van.

  • 27 Maart 2006 - 16:09

    Stefanie:

    He meisje!
    Ben blij dat je het nog steeds naar je zin hebt! Ik ben erg benieuwd naar de foto's, hoe het daar is enzo! Wel maken he, ook al is het voor jou zo gewoon!
    Hier is ook alles goed!
    Heel veel plezier nog! Ik hoop voor je dat je die laatste 2 weken nog kunt rondreizen daar, de kans om wat meer van Ghana te zien!
    Liefs Steef

  • 29 Maart 2006 - 19:53

    Tante Diny:

    Je vader is bij me voor de belasting en heeft mij deze site laten zien.
    Fijn dat je het daar zo mooi naar de zin hebt.
    Als ik jonger was leek mij dat ook wel wat.
    Nog heel veel plezier en
    tot ziens

  • 31 Maart 2006 - 12:23

    Marije Olijve:

    He malu!!! Het klinkt allemaal erg leuk wat je daar doet en meemaakt. De foto's zien er ook erg mooi uit! Doe het rustig aan en geniet van alles!!! Voor je het weet is het weer voorbij! Liefs Marije

  • 01 April 2006 - 16:13

    Je Vriendje:

    Ej lieverd,

    Zit hier nu achter jullie pc thuis. Moeders is lekker macaroni aan 't maken :D, dus zo ff eten. Dacht even snel berichtje neerzetten...

    We hebben vandaag weer hard gewerkt in 't nieuwe huis. Het is echt vet mooi geworden! Jou kamer is ook echt vet!
    Maar we gaan eten...Ik bel je zondag of maandag weer. Ben weer beniewd hoe je weekendje was.

    Love you en hele dikke kus van mij...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 77408

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: