1e 2 werkdagen! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Malu Loo - WaarBenJij.nu 1e 2 werkdagen! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Malu Loo - WaarBenJij.nu

1e 2 werkdagen!

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

14 Maart 2006 | Ghana, Tamale

haalllo mensjes daar in het koude nederland;)

Ik wil graag wat warmte van hier naar jullie sturen!! of andersom;)
Nou goed de tijd vliegt al voorbij hier, heb nog geen moment echt rust gehad! wel erg leuk trouwens!!

nou mijn 1e 2 werkdagen zittene r op, nah ja 2 ochtenden, haha..relaxte werktijden..'s ochtends van 8-13 of 's middags van 13-18. morgen en donderdag werk ik 's middags! Het werk is erg leuk, echt super lieve kindjes!! Het weeshuis is niet zo arm als dat ze mij verteld hadden, ze hebben echt de wereld aan speelgoed, alemaal kleertjes een doos vol schoenen...duszo arm is het nog helemaal niet! gelukkig maar!! de mensen die er werken tsjaa die zijn verschillend zal ik maar zeggen! we zijn totaal met 4 vrijwilligers, 3 nederlanders endan dat duitse meisje die ook bij mij in het gastgezin woont! dus dat scheelt wel dat je niet als enige vrijwilliger er bent!
ik ga de 1e 3 weken met de taxi...ritje kost ongeveer 20 eurocent, haha! dus ben goedkoper uit dn dat ik een fiets ga kopen ofzo..msschien kan ik de fiets van Linda(meisje wat bij mij in huis woont) lenen als zij weg gaat over 3 weken! maar dat zie ik dan welweer!

nou ja verder gaat alles goed hier, enige is de warmte wat ik minder leuk vind endat ik nog steeds nitekan smsen, haha. ze zijn er mee bezig..maar ja dat typisch ghanees, dus mnisschien dat het werkt als ik weer weg ga hier!
Ik denk dat ik wel 2 weken langer blijf...er is nog zoooveel te zien hier! heb m'n visum al voor de zekerheid verlenegd..de 1e maand werd betaald door de organsisatie, dus dat scheelt alweer! en ticket kunnen ze ook regelen voor mij, maar er isn og niks zeker hoor!!haha

nou mensen ik stop er weer mee, heb nog 10 min. ga ik nog ff verder kletsen op de msn!! laat zo snel mogelijk weer wat van mij horen! thnx voor alle leuke reacties nog steeds!!!!

liefs

  • 14 Maart 2006 - 17:04

    Mariël:

    Hey Malu,

    Fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat je ws langer gaat blijven!!! Nu je er toch bent;) Ej, meis, heel veel plezier nog daar en hou ons op de hoogte!!!

    Liefs, Mariël

  • 14 Maart 2006 - 17:18

    Marieke Bakhuis:

    hoi meis!!!

    nou ik wil graag wat van die warmte daaro, want als ik om 6uur naar m werk vertrek moet ik nog gewoon mijn auto krabben....bah

    ik maak al wel leuke dingen om mijn werk hoor.... gisteren is iemand weg gelopen haha, en iemand met geweld naar de separeer gebracht!! haaha. en dat zal nog wel het begin zijn!.

    nou ik bel je straks, dus dan kunnen we nog ff verder babbelen!!

    dikke kus vanuit het kikkerlandje Marieke

  • 14 Maart 2006 - 17:41

    Je Vader:

    Ben erg blij dat het goed met je gaat en het je goed bevalt.
    Dat je misschien 2 weken later terug komt vind ik minder, maar ik begrijp het wel. Als je er toch éénmaal bent dan moet je van de gelegenheid gebruik maken.
    Hier gaat alles gewoon door.

    Nou nog veel plezier en tot de volgende keer

    Je vader

  • 14 Maart 2006 - 21:31

    Herman En Lidy:

    hallo lieve malu.
    wat leuk weer iets van je te horen.
    fijn dat je leuke werktijden hebt. stuur maar ff 20 graden warmte hier naartoe, want het is waardeloos met het weer.
    wat een luxe, voor 20 eurocent in de taxi.ga je met de taxi naar het internetcafe?
    ben je van plan om nog een vakantie er achter aan te doen?
    ga je toch niet alleen op stap hoop ik.
    heb je al vriendschap gesloten met de beestenbende daarzo?
    nou malu ik stop er weer mee en we houden je berichtjes in de gaten.
    doei doeiiiiiii

  • 14 Maart 2006 - 21:48

    Hallo Malu:

    Ik was nog net op tijd om even met je te praten op msn.Ik zat met het warme eten achter de pc maar moet kunnen toch.Leuk verhaal weer.Ik wil graag weten hoe het in de kerk was?Maar je maakt ook zoveel mee.Ik hoop dat je een leuk weekend hebt.Dat je 2 weeken langer blijft had ik al opgerekend en moet je zeker doen.Nog veel plezier en geniet ervan.Koppies van de katten en een DIKKE KUS van mij.

  • 15 Maart 2006 - 13:33

    Lieke:

    Hee Meisje!!
    Wat klinkt dat goed zeg!! En ook die uren, echt lekker! Ben blij dat je het daar naar je zin hebt.. Dat je misschien nog 2 weken blijft verbaasd mij ook niet hoor!!!
    Ik heb ook een nieuwtje! Ik mocht afgelopen donderdag op 2e gesprek komen in Zwolle, bij een woonzorgcentrum, en ik ben daar aangenomen! Het is eerst maar voor 20 uur, maar ja, je moet toch ergens beginnen he! ik heb ook een autootje gekocht, want dat is nu echt wel nodig. Een Renault Clio, vrijdag mag ik hem ophalen. Afgelopen maandag ben ik begonnen met werken, en het is echt wel leuk! Je hoort er snel meer over!
    Meid, heel veel succes nog, vind het erg leuk om al je verhalen te lezen!
    Liefs Lieke

  • 15 Maart 2006 - 20:21

    Je Vader:

    Lieve Malu,

    Ik was nog iets vergeten.
    Doe me een plezier en neem de fiets van dat Duitse meisje NIET over.
    In Nederland heb je al problemen met fietsen laat staan in de rimboe.

    Liefs

    Pa

  • 15 Maart 2006 - 20:24

    Susanne:

    Hey meisje!!!!

    Wat klinkt dit allemaal leuk als ik dat zo hoor!!!!!!!! Echt megaatje!!! Wel relaxte tijden zeg om te werken! das echt lekker uitslapen en je kan die dag nog wel wat ondernemen! Maar wat leuk voor je als je nog minimaal 2 weken langer kan blijven! Dat wilde je ook zo graag! ben wel benieuwd naar je foto's! jammer dat je nog niet kan sms! Ik hoor het wel als je dat weer kan!!!
    Dikke knuffel en ook aan de kindjes daar!!

    Liefs

  • 19 Maart 2006 - 02:08

    Joene:

    Heeeeey Loetje!! Ik lees dat jut mooi naar je zin hebt?! Dikke mik!!! Kun je daar ook nog een beetje stappen dan? of valt dat tegen...?

    Hier zijn we gister geweigerd bij een club, omdat we een TSHIRT aanhadden en geen KRAAGJE!! WTF!!! Maarjah, ff "change clothes" en dan weer terug... Stommerds die amerikanen! hahahaha!!

    Wanneer kom je precies terug!? Wast ik alweer vergeten! *slik*

    Nou tot de volgende update meid! En have loads of fun overdaar!!

    Zoene Joene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 77407

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: