Project!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu Project!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

Project!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Malu

24 Februari 2006 | Nederland, Almelo

Hallo allemaal!!

Hier weer een bericht van mij! Heb intussen weer wat dingetjes meegemaakt en te horen gekregen! Laat ik maar bij het begin beginnen....

Vorige week donderdag 16feb. heb ik dan eindelijk mijn diploma gekregen en kan me nu officieel verpleegkundige noemen!!
De volgende ochtend weer vroeg eruit om naar de Ghanese ambassade in Den Haag te gaan! Marieke was zo lief om even met mij mee te gaan! Nou dat was mijn eerste ghanese ervaring, hahaha...daar aangekomen werd mij meteen gevraagd;"Hey, can you talk"'ik dacht ja dat kan ik wel als jij wat duidelijker praat, haha! Maar goed we moesten maar plaats nemen in de wachtruimte, een briefje gekregen met een nummertje erop..na even gewacht te hebben, bleek toch dat je zelf maar een kamertje in moest lopen, dat maar gedaan.Heb gehoord dat ze erg vriendelijk zijn, nou..ik hoop dat het in Ghana anders is dan hier, want vriendelijk waren ze absoluut niet. Ze kennen geen hoi en doei, maar goed m'n visum is geregeld, heb m gisteren opgehaald!

Werd ik gisteren gebeld door Travel Active, dacht yes ze gaan mij vertellen waar ik kom, maar helaas hij wilde mij nog even in spanning houden, want mijn project was nog niet bekend. Ik zou het voor het weekend weten...en ja hoor idd vandaag dan een mail gekregen!
Moest eerst vanmorgen mijn laatste vaccinaties ophalen en dit keer had ik nergens last van(van te voren toch maar ff wat gegeten). Wel een heen en weer gesjees om alles te krijgen, want het ene hadden ze niet op voorraad, moest ik dan toch maar ergens anders ophalen waar ik na een lang gezeur toch nog vandaag terecht kon!
Eenmaal thuisgekomen meteen mijn mail even gechecked, en ja hoor een mail van travel active...

Ik kom in het noorden van Ghana vlakbij de grote plaats Tamale. Daar ga ik werken in het Afaani children's home. Hier zitten kindjes in de leeftijd van 0-3 jaar! Lijkt me echt super leuk om daar mee te werken! Met de kindjes spelen, knuffelen en verzorgen.. Ook kom ik in een gastgezin te wonen. Het gezin bestaat uit vader, moeder en 2 kinderen van 15 en 13 jaar oud. Als t goed is heb ik zelfs een tv en electriciteit, wat daar regelmatig uitvalt..

Een hoop nieuws dus waar ik erg blij mee ben, nu komt t toch echt wel dichtbij. Heb er in ieder geval erg veel zin in!
Ik hou jullie op de hoogte!

liefs Malu

  • 24 Februari 2006 - 15:21

    Je Vader:

    Als trotse vader wil ik als eerste reageren.
    Geweldig dat je ergens komt waar ook je interesse naar uit gaat.

    Heel veel succes.

    Ik zal je missen

  • 24 Februari 2006 - 16:51

    Je Vriendje:

    Echt super leuke plek waar terecht komt. Je gaat 't zeker heel leuk hebben.

    En ook ik ga je heel missen...

    Kus van mij

  • 24 Februari 2006 - 18:55

    Rita:

    wat leuk dat je komt te werken met van die kleine kindjes....zijn zo lief(niet altijd). Komt nu toch echt wel heel erg dichtbij...spannend. We wensen je daar heel veel plezier en we zullen via jou site wel op de hoogte blijven hoe het daar gaat.

    Liefs van Marcel en Rita

  • 24 Februari 2006 - 20:10

    Je Moeder:

    Ik vind het echt super dat je dit gaat doen.Met de kids gaat het wel lukken.Leuk dat je nu weet waar je komt.Ik houw je in de gaten via de pc.Het komt nu wel heel dicht bij.Ook ik zal je vrezelijk missen.

  • 28 Februari 2006 - 14:03

    Joyce:

    Hee Malu.
    Het begint nu allemaal te kriebelen he. Hoop dat je het er erg naar je zin gaat krijgen maar dat zal vast wel!! Jammer dat ik te laat zag dat jij het was in Maastricht ;-)..
    Heel veel succes en plezier, maar dat zal vast wel lukken!!!
    Kus Joyce

  • 01 Maart 2006 - 12:29

    Stefanie:

    Hee Malu!
    Hoe staat het met de voorbereidingen? Nog maar een paar daagjes...Spannend!! Succes met alles!

    Liefs Steef

  • 02 Maart 2006 - 12:14

    Fam. Timmerman:

    Leuk, dat je nu weet waar je terecht komt wordt vast leuk, we wensen je in ieder geval vanuit een winters Zuidlaren heeeeel veeeeel succes in het snikhete Ghana en we blijven via je site en je ouders van je activiteiten op de hoogte groetjes en liefs van ons 4-tjes

  • 02 Maart 2006 - 22:56

    Herman En Lidy:

    hallo lieve malu
    wij wensen je heel veel werkplezier in ghana.
    terwijl wij dit schrijven valt hier wel een halve meter sneeuw, terwijl het daar zo bloedje heet is.
    hopelijk wen je er zo aan.
    doe voorzichtig aan en gauw tot horens. doei doei.

  • 04 Maart 2006 - 18:28

    Maureen:

    Ja,ja morgen is de dag dan ga je naar Ghana. Ik wil je ontzettend veel plezier en succes toe wensen.
    groetjes Maureen (Klimop)

  • 05 Maart 2006 - 19:20

    Marieke:

    Hey meis!

    nou als je dit leest zit je dan ook daadwerkelijk in GHANIA!!! ahaha
    heeel veel plezier en laat snel iets van je horen!!

    heel veel liefs!!
    Marieke

  • 06 Maart 2006 - 11:36

    Lieke:

    Hee Malu!
    Nou het is dan zover, je bent er!!! Je zal daar wel heerlijk weer hebben, als ik hier naar buiten kijk dan is het alleen maar nat...
    Meisje, nogmaals heel veel plezier, en ik hoop snel wat over je ervaringen te lezen!!

    Liefs Lieke

  • 06 Maart 2006 - 17:34

    Susanne:

    Hey meisie!!!!!!!
    Daar zit je dan in Ghana!!!! Ik ben zooooooooo benieuwd!! Heb je een goeie reis gehad??? We horen het vast snel weer!!!!

    dikke knuffel en heeeeel veel succes!!!!

  • 06 Maart 2006 - 22:02

    Je Vriendje:

    Ej lieverd.

    Ben blij dat je goed bent aangekomen. Veel plezier deze week alvast.

    Mis je nu al...
    Ik hoor van je.

    Dikke kus van mij

  • 06 Maart 2006 - 22:03

    Je Vriendje:

    Ej lieverd.

    Ben blij dat je goed bent aangekomen. Veel plezier deze week alvast.

    Mis je nu al...
    Ik hoor van je.

    Dikke kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 77416

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: