it's getting hot in here.... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Malu Loo - WaarBenJij.nu it's getting hot in here.... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Malu Loo - WaarBenJij.nu

it's getting hot in here....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Malu

07 Maart 2006 | Ghana, Accra

heeej allemaal!!

Nou hier zit ik dan in het snik hete Ghana, haha! tis echt gaaf hier! en zoals de titel al zegt, errug heet!
De vlucht is allemaal goed gegaan en er stond daadwerkelijk iemand van SYTO die mij zou komen ophalen!
We zijn deze week met een groep van 9. Waarvan 3 Zweden en de rest Nederlanders! Gisteren hebben we een soort rondleiding gehad door Accra, naar een grote markt geweest, je weet niet wat je ziet. ik wou dat ik ogen overal rondom in mijn hoofd had zitten, haha! Echt mensen die met mega zware dingen op hun hoofd lopen. ook mijn eerste tro tro ervaring gehad, soms je eigen leven op het spel zetten, maar goed tot nu toe nog overal veilig aangekomen. jullie willen niet weten hoe die busjes eruit zien.. soms kun je de weg onder je door gaan. maar blijkbaar mag je er hier dus mee rijden! Nog naar een of andere koning geweest naar z|n graf ofzo, nah ja was wel keer leuk om te zien..
Daarnaast zat een soort van art centre..ineens kwamen overal mannen uit hoeken en gaten en begonnen een super gave djemsessie weg te geven, echt onvoorstelbaar!
vandaag zijn we naar het strand geweeest, was wel leuk, had alleen beetje last van de warmte en mijn voeten, al 3 blaren op gelopen door mij mooie nieuwe nike air jeruzalem sandalen! Toen we terug kwamen wilde we een simkaartje kopen, had die man er nog maar 1, hij zou m binnen een uurt naar ons hostel komen brengen, nou heb nog geen man gezien dus morgen maar weer proberen.Ik kan in ieder geval wel smsjes ontvangen op mijn eigen nummer.
MOrgen gaan we een taal drum en dansles krijgen, erg leuk dus! \Vrijdag gaan we richting Tamale naar mijn gastgezin!

nou ik hoop dat jullie nu een beetje meer weten, haha! ik heb al zoveel gezien dat ik niet alles kan beschrijven want dan zit ik hier nog wel een paar dagen denk ik!
Als ik mijn ghanese nummer heb laat ik het weten als ik weer een keer op internet kan!
tot snel!!

liefs mij

  • 07 Maart 2006 - 22:32

    Je Moeder:

    hoi malu

  • 07 Maart 2006 - 22:37

    Je Moeder:

    hai malu
    vind het leuk iets te lezen van je.
    hoop je donderdag nog weer even te spreken zou leuk zijn.anders wens ik je een goede reis naar tamale en wacht weer op een mooi verhaal van je doei doeiiiiii
    dikke kus

  • 07 Maart 2006 - 22:52

    Lidy En Herman:

    hallo malu
    wat leuk dat we mee konden kijken want je moeder was hier en via via kwam je hier online. de techniek staat toch voor niets.
    wat fijn dat alles goed is gegaan. ook direct gekeken op je site en jawel een berichtje.
    het was druk online zeker want iedereen was benieuwd hoe het allemaal was gegaan.
    nou ik zat stijf tegen je moeder aan om maar niks te missen. en zojuist kwam ruud ook nog door de bocht ....on line dus.
    nou malu we hopen dat we de volgende keer er weer bij zijn.
    doe voorzichtig en een goede reis naar het noorden.
    dikke smakkus van ons en koppies van de katten.
    doeiiiiiiiiiii

  • 07 Maart 2006 - 23:02

    Je Vriendje:

    Ej lieverd.

    Echt super tof daar dus!!Ben blij dat je 't nu al zo naar je zin hebt.
    En morgen ga je dus lekker swingen daaro...hehe!!
    Je moet maar ff laten horen als je je sim-kaart heb gefixt...kunnen we bellen :)

    Veel plezier verder...En alvast goeie trip naar je gastgezin!Succes met je busreis ook...

    Kus van mij

  • 08 Maart 2006 - 11:58

    Lieke:

    Heej Meisje!

    Ben blij dat je goed bent aangekomen!! En jeetje, dit klinkt echt allemaal goed!! Echt leuk om die verhalen zo te lezen, zo kan ik me er toch wel een beetje een voorstelling bij maken!!
    Even een nieuwtje vanuit hier.. Ik heb maandag sollicitatiegesprek gehad, en ben uitgenodigd voor een 2e gesprek! Het lijkt dus de goede kant op te gaan!
    Meisje, hoop snel weer wat van je te horen!!

    Liefs Lieke

  • 08 Maart 2006 - 21:06

    Ingrid Siemerink:

    Gaaf hoor,
    zijn het nog een beetje leuke mensen waarmee je in de groep zit???
    Genieten hoor , de tijd is zo voorbij!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 77411

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: