prikkies - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu prikkies - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

prikkies

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Malu

26 Januari 2006 | Nederland, Almelo

Halootjes!!

Zo de vlucht is geboekt..ik vlieg op zondag 5 maart om 14.20 vanaf Schiphol en hoop weer veilig op Nederlandse bodem te landen op 2 mei om 6.00.

Vandaag ook de eerste prikkies opgehaald...en jawel..Malutje ging daar bijna van haar stokkie, haha..misschien toch wel handig om van te voren wel wat te eten! Helaas komen er nog veel meer aan...volgende week de spannende malariapillen uitproberen of ik geen nare bijwerkingen ervan krijg, enge dromen en hallucinaties!
Ik ben benieuwd wat t met me doet.

  • 26 Januari 2006 - 21:22

    Marieke Bakhuis:

    En dat is verpleegkundige hahaha, niet eten voor het prikken, beetje dom hahah!!!! deed het nog pijn meisje? nou hoop idd dat je geen bijwerkingen krijgt..... anders kun je nog bij mij komen als ik stage moet lopen!! hahaha. Nou even doorbijten nog met de volgende spuitjes en aan mooie dingen denken, dan valt de pijn wel mee!!!
    KuS MaRiEkE!!!!

  • 26 Januari 2006 - 21:29

    Ydwer:

    Heej Malu,

    Mooi dat het plan nu echt definitief is. Ik wens je een leuke en leerzame tijd in Ghana. Pas goed op jezelf!

    Groetjes Ydwer

  • 26 Januari 2006 - 21:36

    Joyce:

    Hee Malu,
    Ik zag op msn dat je naar Ghana gaat, wat tof joh!
    ga je voor stage of gewoon rond reizen!
    Nou heel veel plezier etc

    Kuszz Joyce(van Rimini haha)

  • 26 Januari 2006 - 21:41

    Stefanie:

    Hee Malu!

    Leuk dat je zo'n site hebt!! Ik zal hem in de gaten houden als je in Ghana zit! We moeten nog even wat afspreken voordat je gaat!

    Kus Steef!

  • 26 Januari 2006 - 22:05

    Suus:

    Hey meis!!
    Vind zo leuk voor je dat je naar Ghana gaat!!!!! Hele onderneming!! Maar gaat je lukken en je krijgt een top-tijd daaro!!!!! En wij blijven je mailen en contact houden en voor dat je het weet ben je weer bij Ruud hihihih!!!
    Maar euhmm idd bijna onderuit gegaan met prikkies halen? Weet je zeker dat je verpleegkundige bent?? :P!!
    Knuffel van MIJ!!

  • 30 Januari 2006 - 22:55

    Joene:

    Heeeey Mlutie!

    Supertof heej! Echt gaaf voor je! Maar weet je al wat je daar mag gaan doen dan? Beetjeuh.. andere mensen prikken?:P

    TOt gauw!

    Kus Joene

  • 31 Januari 2006 - 12:40

    Annemiek:

    Heey meisje wat gaaf Ghana echt stoer!! Ik hop dat je daar een hele mooie tijd zult hebben! En pas goed op jezelf! Veel liefs Anne

  • 31 Januari 2006 - 19:19

    Greetje Timmerman:

    Hey Malu, gaaf man en het komt nu al best dichtbij suc-6 met de malaria-prikken en tot hoor-es
    Groeten vanuit Zuidlaren

  • 09 Februari 2006 - 10:46

    Lieke:

    Heee Malu!!!
    Nou ik heb je site ook eindelijk ontdekt :P
    Vind het echt supertof dat je naar Ghana gaat, al zullen we je wel missen hoor!!
    Je bent inmiddels met de malariatabletten begonnen toch, merk je er al wat van??
    Meid, zet hem op he!
    Liefs Lieke

  • 10 Februari 2006 - 14:36

    Marieke Bakhuis:

    hey meisje!!
    je ben een beetje ziekjes. ooww nee toch. maar goed dat je geen beesjes ziet lopen haah!! nou nog een paar weken en dan ga je al weg. gaat snel hoor. en ik ga je erg missen!! nou hopelijk ben je morgen weer wat beter te pas!

    Kus Marieke

  • 10 Februari 2006 - 17:16

    Bastiaan:

    he Malu,
    Heel veel plezier in de rimboe ;) maak er een mooie tijd van.

  • 14 Februari 2006 - 15:57

    Ilona:

    Hey Malu,
    Nog een paar weekjes en dan zit je al in Ghana.Ik hoop dat je veel zult zien en leren. Pas goed op jezelf meid.

    Liefs Ilona

  • 18 Februari 2006 - 12:26

    Ingrid Siemerink:

    Hallo,
    leuk voor jou deze reis en werkervaring!!!!Ik blijf je op deze manier volgen! Veel plezier!!! Geniet ervan.

    Groet Ingrid (Klim-op)

  • 19 Februari 2006 - 13:27

    Marije Olijve:

    Heey malu,

    Leuk dat je naar Ghana gaat! Wens je heel veel plezier daar, gaat wel lukken denk ik he?
    Zet hem op!!!

    Groetjes Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 77415

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: