Aftellen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Malu

Blijf op de hoogte en volg Malu

24 Mei 2014 | Nederland, Almere Stad

Hallo trouwe volgers;),

Het heeft weer even op zich laten wachten, maar we mogen weer een mooie reis gaan maken!
We zijn erg aan het aftellen, want vandaag over 4 weken mogen we weer naar Schiphol om lekker op vakantie te gaan!!

Naar een voor ons beide nieuwe bestemming in al wel een bekend continent.
We wilden dit jaar wat goedkoper en makkelijker op reis, met daarbij cultuur en dingen doen, maar toch ook wat rustig aan doen. Na wat wikken en wegen is de bestemming Zuidoost Azië geworden en zullen we beginnen in het noorden van Vietnam, met tussendoor een uitstapje naar Laos om vervolgens via het zuiden van Vietnam de grens over te steken naar Cambodja. Omdat het vliegen vanuit Bangkok terug naar huis goedkoper was dan eerst weer terug naar Vietnam te gaan, plakken we er nog 2 dagen Bangkok aan vast:). Lijkt een erg druk programma, maar zoals we het nu hebben bekeken haalbaar met wel wat luxe dat we soms een vliegtuig pakken in plaats van trage en onveilige bussen zoals we al erg vaak gedaan hebben.

Tijdens deze reis is het de bedoeling dat we tempels gaan bezoeken, de bergen in, rijstvelden, monniken, strand, olifanten, boottochten, treinreis en fietstochten oftewel van alles wat.

Nu nog eventjes druk met de voorbereidingen. Paspoort weer nieuw en volgende week visum regelen.

Via deze weg hopen we jullie weer zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen op reis:)

Liefs

• 25 Mei 2014 - 13:15

Jannie:

Dag reiziger; veel plezier weer, maak er mooie avonturen van, we volgen je graag.

• 20 Juni 2014 - 12:30

Petra:

Hi Malu,

Ik wil je nogmaals heel veel plezier wensen met jullie reis, ik hoop dat ik snel kan lezen hoe het daar gaat.
    Tot over 4 weken.

Gr Petra