Back to Africa - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu Back to Africa - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

Back to Africa

Door: Malu

Blijf op de hoogte en volg Malu

19 Juli 2013 | Nederland, Almere Stad

Ja ja het is weer zo ver, er staat weer een mooie reis voor de boeg! Morgen vertrekken Jeffrey en ik voor 3 weken naar Namibie en Botswana. Voor mij weer terug naar Afrika voor de 5e keer, voor Jeffrey zal het een eerste kennismaking zijn met dit mooie continent.

Morgenmiddag vliegen we vanaf Schiphol via Munchen en Johannesburg naar Windhoek, waar we zondag zullen aankomen.
Als het goed is staat er iemand klaar om ons op te halen. Bij deze reis hebben we voor iets meer zekerheid gekozen.

Vanaf hier hebben we voor de komende 3 weken een auto tot onze beschikking met een tent op het dak, het gaat een kampeerreis worden. Dus zelf rijden, koken en slapen op een camping incl bushdouche;) redelijk back to basic dus.
We gaan een hoop dingen zien en moeten daarvoor veel rijden, van duinen, naar de kust, naar wildparken en de Victoria watervallen, al en met al paar duizend kilometer is onze verwachting.

Tijdens deze reis hopen we jullie weer op de hoogte te kunnen houden van al onze belevenissen. Zal misschien wat minder zijn, omdat we waarschijnlijk niet overal internet tot onze beschikking hebben, maar gaan ons best doen!

Wij hebben er in ieder geval erg veel zin in!

Tot ons volgende verslag vanuit het mooie Afrika:)

Liefs

• 20 Juli 2013 - 09:22

Benny En Marieke:

Goede reis gewenst en have fun!!! Ben benieuwd wat jullie van dit deel van Afrika vinden. Pas goed op elkaar en we hopen snel weer wat van jullie te lezen!! XB&M

• 20 Juli 2013 - 10:03

Marjon:

Wat geweldig,heel veel plezier. Ik ga jullie volgen.