M'n dromen worden weer even werkelijkheid - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu M'n dromen worden weer even werkelijkheid - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

M'n dromen worden weer even werkelijkheid

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

04 November 2011 | Nederland, Almelo

De site weer actief, dat houdt in dat ik weer een reis ga maken!

Vanaf begin van dit jaar, eigenlijk tijdens de vorige reis, bedacht dat mijn volgende bestemming Zuid Amerika zou worden. En ja als ik dat in mijn hoofd heb, wil ik dat ook waar maken. Al zo goed als alles in mijn hoofd wat ik wilde, maar ja moest natuurlijk wel op het werk geregeld worden. Mijn geduld werd op de proef gesteld waar het is toch ergens goed voor geweest, want jaja ik kreeg gelukkig 6 weken vrij, wat ik ook gevraagd had!
Mijn plan was om alleen te gaan, had geen reismaatje gevonden dit jaar..maaar daar kwam verandering in, en niet alleen een reismaatje, maar nu ook een "maatje" in mijn dagelijkse leven geworden:)gelukkig! De meesten van jullie weten het allemaal wel dat ik Jeffrey ben tegengekomen en gelukkig ook een reislustig type en hebben we besloten samen dit grote reisavontuur aan te gaan!

Na weken dingen te hebben uitgezocht, vrij regelen op het werk, oppas voor de katten regelen hebben we gisteren de tickets geboekt. Jeffrey gaat 4 weken en ik blijf nog ietsje langer en ga de laatste 2 weekjes zelf op pad. Ik kon het niet laten..dacht nu ik er toch ben kan ik net zo goed nog iets meer gaan bekijken..

We vliegen de heenweg via Madrid en Miami naar Lima,Peru waar de reis zal beginnen. Jeffrey vliegt uiteindelijk terug vanuit Santiago(Chili) en ik 2 weekjes later vanuit Buenos Aires(Argentinie)

Via deze site gaan we jullie wederom op de hoogte houden van onze avonturen tijdens deze reis.

NOg even 6 weekjes aftellen en de allerlaatse dingen regelen..

Liefs!

  • 04 November 2011 - 18:50

    Marije:

    Super leuk! En helemaal omdat je uiteindelijk toch niet alleen hoeft :) Voor die tijd daten we nog ff! xx

  • 04 November 2011 - 19:45

    Benny:


    Hey Malu'tje,

    Mooi dat het allemaal gelukt is. Je had het er idd al vaak over. Vet relaxed en ik ga jullie alvast een hele fijne reis wensen.

    Ik ben benieuwd naar de reisverslagjes.

    Greetz en tot snel.

  • 04 November 2011 - 21:57

    Ria Bakhuis:

    Hallo Malu en Jeffrey, de Bakhuisjes zijn ook weer heel erg benieuwd hoe het jullie zal vergaan....... We wensen jullie nu alvast heel veel vakantie plezier toe en zien uit naar jullie belevenissen.

    Groetjes Ria Bakhuis.

  • 04 November 2011 - 22:20

    Lin:

    Hey lief stel! Wat super gaaf dat ticket geboekt is en dat jullie echt samen weggaan! Op naar een mooi avontuur met prachtige momenten om samen te genieten :-) Veel liefs

  • 05 November 2011 - 00:00

    Jannie:

    Heel goed om samen te gan, maar ook heel goed om je eigen pad te gaan. Ik wens je een hele goede tijd toe. Genie samen met je lief!!! Audrey en ik gaan weer naar Kenia, naar KOP! XXX J.

  • 05 November 2011 - 09:46

    Marjon:

    we gaan je weer volgen hoor,lijkt me een geweldige reis. Leuk met z'n 2en. groetjes.

  • 05 November 2011 - 11:07

    Charlot:

    Whaaah! Haha, typisch Malutje, wat tof! Gelukkig zie ik je de 15e nog om in live al je plannen te horen! Wat supertof dat je weer gaat en nu met Jeffrey.. Ik heb je al veel te lang niet gesproken zo te zien ;) tot snel meis! Liefs Lot

  • 05 November 2011 - 16:05

    Marieke 1:

    Heyyyy Malu en Jeffrey!

    Wat super gaaf dat jullie de tickets geboekt hebben! Weer een groot avontuur in een aantocht! wanneer vliegen jullie?! 1 nadeel aan dit grote avontuur is dat ik jullie moet missen tijdens oud en nieuw.....
    Ik vind het super dat Jeffrey met jou mee gaat Malu. Samen Zuid- Amerika ontdekken. Super!

    Liefs Marieke

  • 05 November 2011 - 20:23

    Anja H CIZ:

    Leuk joh... wat spannend weer, zeker leuk met z'n tweetjes, wat geweldig dat jullie samen gaan.
    Eindelijk gestrikt??

  • 06 November 2011 - 14:24

    Lenny & Wim:

    Hey lieve Malu en Jeff! Heerlijk vooruitzicht voor jullie, samen zo'n mooie lange reis te gaan maken, geniet er alvast van. Leuk en fijn dat we jullie kunnnen volgen op deze manier!
    Veel liefs xx

  • 07 November 2011 - 07:58

    Renate Betz:

    Wat leuk Malu dat je weer op reis kunt. Het lijkt mij een geweldige reis te worden.
    Ik ga jullie zeker volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

Zuid Amerika

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2012

Waaauw!!

16 Januari 2012

Remie....

08 Januari 2012

Een hoop moois gezien!!

04 Januari 2012

Even bijkomen...

30 December 2011

Foto´s!
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 77375

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: