‘Het bloed stroomt waar het niet gaan kan’… - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu ‘Het bloed stroomt waar het niet gaan kan’… - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

‘Het bloed stroomt waar het niet gaan kan’…

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

10 November 2009 | Nederland, Almelo

Dag lieve mensen,

Ja…mn bloed stroomt af en toe toch op andere plekken dan waar het hoort..dat beetje Afrikaans wat erin zit krijg ik er helaas nog niet uit..en heb ik weer besloten om richting Kenia te vertrekken!
En het duurt niet eens zo lang meer..namelijk volgende week zondag 22 november om 10.20 uur vertekt mijn vliegtuig. Gisteravond heb ik mijn ticket geboekt!

Het heeft een tijd geduurd voordat ik het echt zeker wist. Heb mn financien even op een rijte gezet, en besloten dat 5 weken te doen zou zijn! Mijn werk wat ik had is gestopt, misschien dat het in januari nog verder gaat. Dit maakte de keuze ook makkelijker om te gaan, de kans zou groot zijn dat ik zonder werk zou komen te zitten. En ja daar in Kenia kunnen ze mijn hulp vast erg goed gebruiken!

Ik ga weer terug naar CRC(child rescue centre international) hier ben ik vorig jaar ook een aantal maanden geweest! Alleen het afscheid was toen zo raar, omdat ik halsoverkop weg moest. Waarschijnlijk is de drang om terug te gaan daardoor ook groter, en ja de lieve kinderen…mis ze toch wel hoor! Ben erg benieuwd hoe het er nu is en of er kinderen zijn die mij nog herkennen!

Ik ga voor 5 weken..29 december land ik weer op schiphol om 15.20 uur. Dus kerst vier ik daar en dan ben ik voor oud en nieuw weer terug!
Tijdens mijn verblijf daar zal mijn vader mij op komen zoeken..ja ja het het nooit verwacht van hem ,maar vind het erg leuk en ben benieuwd wat hij er van gaat vinden. Hij komt voor 10 dagen, dus voor mij ook nog een weekje vakantie:)
Ben nu druk bezig met de voorbereidingen, volgende week mn visum regelen bij die geweldige ambassade,haha! En ja ze willen dat ik nog op een consult kom, omdat ze me vast weer allerlei spuiten willen aansmeren, maar daar moet ik nog even over nadenken of ze echt wel nodig zijn of dat hun gewoon geld willen verdienen, haha! Heb het geluk dat ik 2 koffers mee mag nemen dus nog wat spulletjes voor de kids kopen om weer de crea bea Malu uit te hangen! Nou mochten jullie nog spullen hebben waarvan je denkt dat is leuk voor daar, mag je me altijd laten weten:)
Net zoals vorig jaar zal ik een hoop projecten gaan bezoeken en de sloppenwijken ingaan. Helaas hebben deze mensen niet veel tot soms niks..hier leveren wij ook een bijdrage aan, maar dit kan ik niet alleen bekostigen, daarom vraag ik of jullie nog een kleine bijdrage zouden willen leveren voor de mensen, en met name de kinderen in Kenia(Thika). Wat ik precies uit ga geven zal ik goed bijhouden en jullie zullen zien dat het dan voor de 100% goed besteed zal worden! Ik hoop dat jullie een paar euro kunnen missen.. Het nummer waar jullie dit op over kunnen maken is

ABN AMRO 46.87.52.196 t.a.v. CRC

Ik ga proberen om deze site zoveel mogelijk bij te houden, zodat jullie op de hoogte blijven van mijn werkzaamheden daar!!
Liefs Malu

  • 11 November 2009 - 00:36

    Marieke 1:

    Hey Malu!!!

    Lachen zeg, dus het boeken van je ticket is gisteren gelukt! gefeliciteerd....na lang wachten, wikken en wegen!!! super hoor! 5 weken is voor ons Hollanders goed te overbruggen en gelukkig ben je voor oud en nieuw terug!!! moet ook aan mijzelf denken he ;)!!!hahahahaahahah
    Ik zal nog even wat geld overmaken voordat je weg gaat en je moet de kinderen en alle vrijwilligers wel de groeten van mij doen.
    Super dat je pa mee gaat en ik hoop dat hij het leuk gaat vinden en niet zoals hij denkt ziek word...hahahaah
    Alvast veel plezier gewenst en super dat je weer goede dingen voor en met de kinderen gaat doen!!

    Ben trots op je!

    Liefs Marieke

  • 11 November 2009 - 08:11

    Bastiaan:

    Hey Malu!,

    Wat super dat je het weer aanpakt! ...dat beetje Afrikaans wat erin zit krijg ik er helaas nog niet uit... Wees blij dat 't er nog inzit! Je hebt hier nog geen vastigheid dus geniet er lekker van!
    Heel veel succes en sterkte en hopen dat je over 6 weken een wat rustiger afscheid hebt dan in februari!

    Groetjes Bastiaan

  • 11 November 2009 - 15:41

    Gerda Peters.:

    hoi Malu.
    wat een onderneming weer maar weet je zeker dat je met oud en nieuw weer terug bent je weet met jou maar nooit.geniet ervan en stuur je verhalen op ik ben benieuwd.
    groetjes Gerda.

  • 11 November 2009 - 19:18

    Jannie En Audrey:

    Hai malu wat leuk dit te lezen. Op dit moment zitten wij samen in macheo in kenia, wij gaan vrijdag al weer weg. Jammer dat we je net missen.We wensen je een heel goede tijd groetjes Audrey

  • 11 November 2009 - 19:27

    Suus:

    Hey meis!!

    Jeuhhhh je mag weer terug! Super hoor..ben nu ook wel en beetje aangestoken door het Afrika virus! Kan me nu goed voorstellen wat je mist! Reis maar ffies door naar Namibië :P!!!
    Meis geniet er weer van..en ben echt blij dat je weer terug bent als ik ook weer thuis kom!!!!!!

    Liefs Suus

  • 11 November 2009 - 19:42

    Charlot:

    You go girl!! Ik blijf je volgen ;)

    dikke zoen

  • 12 November 2009 - 09:06

    Kiki Van Der Es:

    heej Malu

    Hoorde van Marjon dat je weer deze kant op komt, gezellig! ik ben hier nog tot 7 december dus je zult nog een tijdje met mij moeten zitten. hahaha

    Vorige week begonnnen Beth en Ann alle vrijwilligers op te noemen die ze nog wisten en jouw naam kwam ook voorbij, ze zulen het dus erg leuk vinden je weer te zien!
    tot volgende week!
    Groetjes Kiki

  • 12 November 2009 - 13:32

    Guus Nijland:

    He Malu,

    Ik had ook niet anders verwacht dan dat je snel weer die kant op zou gaan. Ik vind het erg leuk voor je en vind het ook erg goed dat je dat voor die mensen doet. Ik wens je heel veel plezier en ik hoop dat je deze keer niet eerder terug moet naar Nederland.

    Groetjes Guus

  • 12 November 2009 - 17:48

    Lieke:

    Malu, wat super zeg!!!! En zo snel al!
    Maar goed dat we voor volgende week nog hebben afgesproken, dan zie ik je nog wel voor je gaat!

    Liefs

  • 15 November 2009 - 21:20

    Jannie:

    Geweldig dat je weer gaat, we volgen elkaar nog steeds, alleen ben ik net weer in het kille Nederland... Van harte wens ik je alle goeds daar, het zl wel weer wennen zijn, van het oude CRC naar het nieuwe CRC, heb het leuk met de kids.. Liefs Jannie

  • 17 November 2009 - 21:33

    Judith:

    Haa Malu!!

    ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht dat je snel weer naar Afrika zou gaan, super dat je het doet!!
    Geniet er lekker van, want 5 weken zijn snel op!
    ik houd je site in de gaten!
    wie weet tot snel! kunnen we onder het genot van een borrel je verhalen horen!

    liefs Judith!

  • 18 November 2009 - 11:08

    Renate:

    Hoi Malu,

    Leuk dat je weer gaat! Ik ga de eerste weken weer genieten van je verhalen. Daarna zullen we elkaar nog een paar dagen zien want de 25e ben ik ook weer in CRC!

    Groetjes Renate

  • 20 November 2009 - 07:27

    Ruud:

    Ej Malu,

    Veel plezier en succes weer in Afrika!

    X Ruud

  • 20 November 2009 - 19:26

    Linde Steenkamp:

    Heel veel plezier!!!Ook namens Gerrit,Brigitte,Marell en Sophie!!!Succes!!!

  • 22 November 2009 - 14:42

    Shailin:

    Heee Malu!
    Je bent inmiddels al onderweg naar het mooie weer en the sweet children of crc =D
    Veilige reis en geniet er lekker van! Ik ga je verhalen zekerr volgen dus houd ons op de hoogte;)

    [K]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

4e keer Afrika:)

Ik ga voor 5 weken weer terug naar CRC in Kenia!

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Tickets geboekt!!!

28 December 2009

holiday en laatste dagen

28 December 2009

holiday en laatste dagen

12 December 2009

bezoek

03 December 2009

alweer bijna 2 weken hier
Malu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 77361

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 19 Juli 2015

Australie!!

21 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Zuidoost Azië

20 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Namibie/Botswana

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Indonesie

17 December 2011 - 27 Januari 2012

Zuid Amerika

22 Oktober 2010 - 18 November 2010

backpacken in Central America

22 November 2009 - 29 December 2009

4e keer Afrika:)

Landen bezocht: