Jeuuh ik mag weer! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu Jeuuh ik mag weer! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Malu Loo - WaarBenJij.nu

Jeuuh ik mag weer!

Door: Malu van Loo

Blijf op de hoogte en volg Malu

29 Juni 2012 | Nederland, Almelo

Hallo lieve mensen!

Weer blij dat ik hier een bericht op mag schrijven, want dat betekent dat ik weer op reis ga:)

Voor mijn gevoel nog maar net terug uit Zuid Amerika, maar volgende week vertrekken Jeffrey en ik voor 3 weken naar Indonesie.
De keus was reuze,maar ook lastig welke eilanden we wilden bezoeken, uiteindelijk de beslissing gemaakt om een bezoek te brengen aan Java en Kalimantan(indonesisch Borneo).
We vertrekken 06 juli naar Jakarta en vliegen 27 juli vanuit Kuching(Maleisisch Borneo) weer terug.

We hopen dat we een aantal keer de mogelijkheid hebben om jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen in het verre Azie!

liefs

• 29 Juni 2012 - 20:45

Joene:

Het is ook haast niet te filmen!;) en ik maar denken dat ik veel reisde!

Veel plezier! X

• 29 Juni 2012 - 20:54

Papa Malu:

Natuurlijk gun ik je dit van harte. Positief is dat Jeffrey met je mee gaat en je niet alleen door zo'n eng land reist. Waar ik me wel zorgen over maak zijn de inlandse vluchten met maatschappijen die niet op Schiphol mogen landen.
    Hopen dat alle goed gaat. Zal pas uit Düsseldorf weg gaan als je in het vliegtuig zit.

• 29 Juni 2012 - 21:05

Joke Siersema:

Hallo Marlou,

wat leuk, de reislust van je. Maar dat betekent wel dat Yvonne (Willems) en ik je niet zien als wij 11 juli naar KCC Zwolle komen. En ik kijk nu al uit naar de mooie foto's en leuke berichten.

• 30 Juni 2012 - 08:22

Charlot:

Jeeej! Veel plezier!!! liefs

• 30 Juni 2012 - 09:06

Marjon:

dat doen jullie goed,vooral genieten! ik ga jullie volgen,groetjes.

• 30 Juni 2012 - 18:16

Marieke 1:

Ik ben erg benieuwd hoe jullie het gaan vinden (vooral Malu). Alvast heel veel plezier gewenst! Ik wacht het volgende vakantie verhaal af! Leuk

Liefs Marieke.

• 01 Juli 2012 - 14:57

Je Moeder.:

Lieve Malu en Jeffrey.

JaJa daar gaat die weer.Nu maar voor 3weken voor jullie is dat kort maar voor mij lang genoeg hahha.
    Wens jullie heel veel plezier en geniet er samen van.
    Wij zullen goed voor poes zorgen.

Dikke kus van mij.

• 03 Juli 2012 - 07:39

Mama Jeff:

Nog maar 3 nachtjes slapen en dan de grote reis! Drie weekjes dit keer, ze zullen omvliegen voor jullie (voor ons minder vlug).geniet samen van dit prachtige land! We verheugen ons nu al op de reisverslagen! Veel plezier, dikke kus van ons X

• 03 Juli 2012 - 13:24

Benny:

Hey Malu en Jeffrey,

Heel veel plezier tijdens jullie vakantie in Indonesië.

Tot over een paar weken!

gr Benny

• 04 Juli 2012 - 21:04

Susanne:

Hoi hoi

Heel veel plezier en geniet ervan!

Groetjes van Ron en Susanne

• 05 Juli 2012 - 13:29

Marije:

Hey Malu en Jeffrey,

Heel veel plezier in Indonesie! We houden jullie site in de gaten.

Liefs Roelof en Marije